Knihy o prezentacích

Carmine Gallo: Mluv jako TED (recenze knihy)

8. 4. 2016  |  čtení na 3 minuty

Když autor v úvodu své knihy napíše: „Tato kniha bude stejně jednou z nejdůležitějších, kterou jste si kdy přečetli,“ říká si o recenzi bez servítek. A tu také dostane.

HBR Guide to Persuasive Presentations (recenze knihy)

21. 3. 2016  |  čtení na 1 minutu

Kategorie knižních příruček často nepatří k nejkvalitnějšímu čtení. Když ji ovšem vydáte pod hlavičkou Harvard Business Review a tu o prezentování napíše Nancy Duarte, je důvod zpozornět. Stojí za přečtení a za doporučení?

Nancy Duarte: Resonate (recenze knihy)

14. 12. 2014  |  čtení na 1 minutu

V češtině už vyšla kniha Nancy Duarte Slajdologie, druhá kniha Resonate na svůj překlad zatím čeká, v angličtině je ale k dispozici zdarma online. Pro ty z vás, kteří přečetli Slajdologii, takřka povinné čtení.

Tajemství skvělých prezentací Steva Jobse (recenze knihy)

2. 7. 2013  |  čtení na 3 minuty

Steve Jobs byl nepochybně talentovaným prezentátorem schopným podmanit si publikum. Objevíte skvělého prezentátora i v sobě a pomůže vám k tomu kniha od amerického komentátora Carmina Galla?

Nancy Duarte: Slajdologie/Slide:ology (recenze knihy)

9. 4. 2012  |  čtení na 2 minuty

Kdybych chtěl napsat knihu o prezentacích, vypadala by jako tato. Kniha Nancy Duarte Slajdologie, která v Česku vyšla před několika týdny, mi místy mluví z duše natolik, že mám pocit plagiátorství. A to je skvělé!

Jak se před prezentací správně rozmluvit?

6. 3. 2011  |  čtení na 3 minuty

Prezentátor je v prvé řadě řečník, a proto by měl dbát na správný mluvený projev. Jak se správně rozdýchat a jak lze pro rozmluvení využít slovíčka „ouvex“? I na tyto otázky najdete odpověď…

Garr Reynolds: Prezentace a zen (recenze knihy)

28. 12. 2010  |  čtení na 2 minuty

Kniha Prezentace a zen nenabízí žádné zaručené recepty, jednoduché návody nebo rady pro práci se softwarem, ale spíš alternativní pohled. Jejím stěžejním tématem je vytváření čisté vizuální podoby prezentací.

„Ideální pomoc pro ty, kteří ví, co chtějí prezentací sdělit, ale nemají kapacity ten příběh tvořit pomocí slidů.“

Dalibor Šajar
marketingový ředitel, Allianz